Cuz Im a pussy pussy pussy cat

Shit man.
Jag och min älskade har varit tillsammans i snart 12 år. 12 jävla år.
Han har alltid varit mycket mindre än mig. Och hårigare. Och han har gula ögon och bajsar i en blå låda. Han säger inte så mycket heller. Om jag ska vara ärlig så har vi har aldrig riktigt förstått varandra, men allt detta gör mig inget.
Det sägs att han ger otur också, och det är bara för att han är svart. Jag har aldrig brytt mig om att spotta eller kasta salt när han går över vägen.
Jag köpte min pojkvän för en tia utav min bästa kompis men vi älskar varandra lika mycket ändå.
Jag älskar dig sotis.
Synd bara att du luktar så mycket sur skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0