Vilket jävla party

Sitter här och är något äcklad av mig själv. Äcklad att min häck åter igen, ÅTER IGEN! Har varit fast gjuten i datastolen och googlat på skitsaker när jag har så förbannat helvetes jävla mycket annat att göra.
...
Ska väl gå och läsa lite snuskig Bukowski pocket och försöka somna till ljudet av min pizzadegs häck som är uttråkad och bläddrar serietidningar under täcket.
- SLÄCK LAMPAN OCH SLUTA LÄSA JÄVLA FET LAT HÄCK, kommer jag att skrika då.
Häcken kommer först att känna sig sårad men sen kommer den förstå att den egentligen inte existerar särskilt mycket.
Imorgon ska jag studera.
SKA-JAG-STUDERA.
Come on, for real Ida. Skärp dig ditt jävla as.
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0