Ey

TJABBA
Sitter här och tänker: vad fan?
Jag tänker vad fan! VAD FAN.
Kaffet hann bli kallt
Fördjävulen vad jag är glad denna dag. Det orkan ute men vad fan gör det egentligen, våren är ju här. VÅEN ÄR HÄR. Då kan man börja dricka folköl och fräsa lite hud i solen igen. Då kan man käka pizza i en slackers position på gräset igen. Då kan man höra cykelhjulet kvaddas i gruset igen. Då kan man fisa på torget igen utan att den ska bli vit och kylig rök. Då kan man ta sig ett stycke kaffe och en deciliter kaka på altanen med mor och far igen och säga:
- I helvete morsan, vad det är SCHöööööööönt med Sooool.
- Ja för fan Ida min pulla, nu ska vi bli bruna och rynkiga, hell yeah! Hell yeah?
- FUCK YEAH! säger jag och pappa i kör.
Och allt detta har jag gjort denna dag. (har bara photoshåppat citatet lite med trollstaven)
Imorgon ska jag definitivt ut kittla mitt undomsliv lite. Kittla det med vin och en grillspett klockan 15-00 - 05.00. Inte fan tänker jag sitta framför min flintskalliga klan, min rosa avkomma och inte kunna säga att jag i alla fall försökte leva livet lite varje dag.
Nu är börjar det bli varmt och tjejer, töser, kamrater, vi kan inte skylla på himlens bitande mjäll längre. Det finns ingen is, ingen snö och snart ingen sat-skola heller så..
POCO PANDILLAS
DIGITAL CUNTS
nu kör vi
I love you babys.
Hej då mitt forntida jag och tjänare tjänare framtida Ida.
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0