En spya projektarbete dedikerad till Jugs and the booty

Kära jackie.
Nästan alla bidder är klara jag har bara inte hunnit scanna in dom ännu.
Jag hänvisar dig till paragraf 1Ab2g för att se de som ej är klara.
Mitt huvud hälsar: kaputt!
PUSS OCH KRAM
Black_Z


när man bara är lite ledsen:




sex:
fyverkeri orgasmen
(skiss)

Fyverkeri orgasm resultat:



Sex:
oskulden



kärlek:
grälet (i fakkin hate this matha fakking picture, it may burn in hell) (jag kommer nog göra om den lite)


skolan:
skoltrött


skolan:
klassen

Kärlek:
första kärleken (ska klippas in i rymden)

Framtiden/studenten:
vad ska jag bli i framtiden
fattas:
bild på Jax i collage mössa, astronaut
Kroppskompex bla blej, du vet vad jag menar:
(ska klippas ihop med en baj bakgrund)
"jag vet inte vem jag är"
Ditt huvud ska klippas in, du blir zorro, och runt dig ska det vara "klippdockekläder"
Jag får ingen kärlek bilden:
Hittade den på ebbas lunarstorm höll jag på att säga, bilddagboken, den passar väl fan utmärkt?
- Ändra bakgrund

paragraf 1Ab2g (de bilder som fat-ass)

"droger"
"föräldrar" (nästan helt klar)
"fyllan" (snart klar. bild på dig suddig+skarp med psykedelisk bakgrund och karusell hästar och karusell tak)
"kompisar" (snart klar. en tecknad fläta som leder ut till våra huvuden, typ som ett släktträd)

Kommentarer
Postat av: jaz

DU ÄR BÄST IDA Z BÄST BÄST!!!!!

2011-04-10 @ 14:09:03
Postat av: Gmastah

vilket äckligt grovhångel du ska ha med då.. Äckligt par..Borde skjutas... nackskott...bangbang.. Jaaa uuuundrar vilka de kan vaaa

2011-04-10 @ 23:49:46
Postat av: Anonym

Tungan i halsen

2011-04-10 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0